Online jazyky - angliÄŤtina on-line

Podpora

Kontakty a podpora pro studenty ONLINE jazyky.

Často kladené otázky

Před nákupem

Jak dlouho kurz trvá?

Nabízíme různě dlouhé kurzy. Kurzy obsahují výklad gramatiky a cvičení v rozsahu půl roku či kratší při doporučené dávce studia 20 minut denně. Studovat je možné i déle než půl roku. Přístup do kurzu je po dobu 3 let a po této lhůtě je možné bezplatné prodloužení.

Je možné zakoupit pouze jednu kapitolu kurzu?

Ne, nabízíme pouze celé jazykové kurzy, které vedou ke zvýšení jazykové úrovně.

Je možné vystavit fakturu za online jazykový kurz?

Ano, fakturu získáte obratem při nákupu kurzu. Přímo v objednávce je možné zadat fakturační údaje a fakturu následně vygenerovat ze systému. V případě potřeby vystavíme fakturu na míru a zašleme e-mailem nebo poštou. Kontaktujte nás, prosím.

Na jakém zařízení mi bude online jazykový kurz fungovat?

Online jazykové kurzy fungují na zařízeních PC, Notebook, Ultrabook a NetBook v těchto webových prohlížečích: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari a Internet Explorer od verze 9. Pro maximální využití potenciálu kurzu doporučujeme Google Chrome pro jeho technologii Web Speech API, která vám dává možnost trénovat výslovnost slovíček pomocí mikrofonu počítače – tedy pouze funkce spojené s využitím mikrofonu vyžadují použití prohlížeče Google Chrome v prostředí desktopového operačního systému. Všechny ostatní funkce kurzu jsou multiplatformní. Pro všechny prohlížeče doporučujeme pravidelné aktualizace na nové verze a je nutné, aby měl prohlížeč povolený javascript a cookies. Mobilní zařízení typu tablet/smartphone jsou podporována operačními systémy Android a iOS. Aplikaci si můžete zdarma stáhnout na Google Play nebo v App Store pod názvem Online jazyky: naučí vás víc. Aplikace je kompatibilní s Android verzí 5.0 a vyšší, u iOS žádné omezení není. Doporučujeme vyzkoušet naši ukázkovou lekci zdarma.

Po nákupu

Zapomněl jsem heslo. Co mám dělat?

V případě, že zapomenete heslo, je možné vygenerovat heslo nové. Na našich stránkách www.onlinejazyky.cz klikněte na „PŘIHLÁSIT SE“ a zde klikněte na „Zapomenuté heslo“. Zadejte prosím váš e-mail, na který vám systém vygeneruje heslo nové.

Nejde mi se přihlásit do kurzu. Kde může být chyba?

Chyba může být ve špatně zadané e-mailové adrese. Často se stává, že studenti zadají chybný e-mail již v objednávce, zapomenou písmenko nebo zadají chybnou doménu a pak se nemohou do svého účtu přihlásit. V tomto případě kontaktujte podporu info@onlinejazyky.cz, kde vám chybičku pomůžeme odstranit a e-mail upravit.

Musím si předplatné zrušit nebo se platba bez mého potvrzení neodešle a tím pádem se mi předplatné neprodlouží?

Předplatné je za 299 Kč měsíčně a je hrazené automatickými platbami. To znamená, že před platbou nejste předem upozorněni. Datum platby máte uvedené ve svém studijním účtu i v sekci Moje předplatné. Pokud nebude chtít pokračovat, odhlaste se od předplatného v sekci Moje předplatné. Nedojde-li k odhlášení platby ve vašem účtu, automatické platba proběhne a prodloužíte si tím přístup na další měsíc.

Chci zrušit předplatné kurzu. Jak mám postupovat?

Pro zrušení předplatného přejděte do sekce Moje předplatné (v levé části obrazovky po přihlášení do studovny). Přihlašovací údaje do této sekce se liší od těch do studovny a byly vám zaslány ihned po objednání předplatného (uživatelské jméno a heslo). Po přihlášení stačí u svého předplatného stisknout tlačítko „Zrušit“, čímž se odhlásíte od následujících automatických plateb a k dalšímu prodloužení již nedojde.

V případě komplikací nás kontaktujte na telefonu 734 577 566 nebo na e-mailu info@onlinejazyky.cz a my vás navedeme.

Během studia

Je možné v Online jazycích složit jazykovou zkoušku?

Naše kurzy jsou přípravou na mezinárodní jazykové zkoušky. Můžete si vyzkoušet testy nanečisto. Zkoušku ale musíte absolvovat prezenčně v akreditované jazykové škole. Cena za mezinárodní zkoušku není součástí ceny online jazykového kurzu.

Získám po absolvování online jazykového kurzu certifikát?

Ano, po dokončení našeho kurzu si můžete ve studovně vygenerovat certifikát o absolvování online jazykového kurzu. Pro vygenerování certifikátu je potřeba mít minimálně 95 % prostudované látky. Tento certifikát můžete uplatnit při pracovním pohovoru, anebo ho předložit svému zaměstnavateli.

Mohu začít studovat od páté lekce? Nebo musím postupovat od začátku?

Naše výuka je koncipovaná po jednotlivých lekcích, které na sebe navazují. Doporučujeme tedy postupovat od začátku, aby vám neunikla žádná gramatika ani nová slovíčka.

Dá se online výuka srovnat s prezenčními kurzy? Jak procvičím komunikační dovednosti a správnou výslovnost?

K procvičení správné výslovnosti slouží funkce AVATAR, který vám správnou výslovnost přečte. Slyšíte, jak správně slovíčka vyslovovat. Sami si pak výslovnost zkoušíte nahlas (prosíme používejte internetový prohlížeč Chrome). Pro komunikaci tzv. tváří v tvář vám můžeme nabídnout Skype lekce, Konverzační kluby a jazykovou výuku s Onlajnovkou, kde s vámi budou komunikovat naši zkušení lektoři „naživo“ online.

Jak online výuka probíhá? Komunikuje se mnou živý lektor?

Našimi online kurzy vás provází tutor (jedná se o předem nahraná videa), který vám vysvětlí složitost gramatiky, podpoří vás a motivuje vás k lepším výsledkům. Pro komunikaci tzv. tváří v tvář vám můžeme nabídnout Skype lekce, Konverzační kluby a jazykovou výuku s Onlajnovkou, kde s vámi budou komunikovat naši zkušení lektoři „naživo“ online.

Jak si mohu opakovat naučená slovíčka?

V sekci MŮJ ÚČET klikněte na SLOVÍČKA. Zde si budete opakovat všechna dosud naučená slovíčka nebo pouze jednotlivé kapitoly, ve kterých jste se se slovíčky setkali pomocí ikony FILTR. Poté si slovíčka můžete znovu poslechnout nebo opakovat. Pomocí znaménka mínus (vpravo od označení jazyku slovíček) si skryjete celý jeden sloupec. Další možností opakování je ikona PROCVIČOVÁNÍ. Zde vyberte jazyk, kapitolu a lekci a zahajte procvičování. Pokud už slovíčko umíte, tak ho označte zelenou fajfkou (umím), ale pokud si s ním ještě nejste jisti, klikněte na červené kolečko (neumím), slovíčko se pak bude zobrazovat častěji a vy si jej snáze zapamatujete.

Musím si zapsat, kde jsem skončil, abych to při dalším přihlášení našel?

Těmito technickými záležitostmi nemusíte svou paměť vůbec zatěžovat. Při dalším přihlášení budete pokračovat tam, kde jste naposledy skončili, náš výukový systém si vaši poslední aktivitu pamatuje.

Časté technické dotazy

Nefunguje mi trénování výslovnosti.

Trénink výslovnosti je založen na technologii Web Speech API od společnosti Google. Z tohoto důvodu je třeba kurz spouštět v prohlížeči Google Chrome na stolním počítači nebo notebooku (verze 25 nebo vyšší), jehož je tato technologie zatím výsadou. Obecně se dá říci, že funkce, které jsou spojeny s využitím mikrofonu, je nutné provozovat na počítači v Google Chrome. Abyste mohli výslovnost trénovat v mobilní aplikaci, je pro potřeba funkci mikrofon povolit v nastavení zařízení. Přejděte do Nastavení - Aplikace - Online jazyky: naučí vás víc - Oprávnění - a stiskněte Povolit mikrofon.

Nefunguje mi trénování výslovnosti v Google Chrome.

Zkontrolujte verzi svého prohlížeče Google Chrome – vpravo nahoře klikněte na tlačítko NÁSTROJE -> O APLIKACI GOOGLE CHROME a aktualizujte na nejnovější verzi (podmínkou je minimálně verze 25). Dále je třeba při spuštění tréninku výslovnosti povolit prohlížeči Google Chrome přístup k mikrofonu – v horní části prohlížeče na vás vyskočí žlutá lišta, na které musíte kliknout na „povolit“. Poté bude vše fungovat.

Po zmáčknutí tlačítka „spustit výuku“ se mi objeví varovné hlášení „certifikát zabezpečení webových stránek není bezpečný“.

Spojení mezi vaším počítačem a serverem online jazykových kurzů je šifrováno a digitálně podepsáno certifikační autoritou. Nemusíte se tedy obávat o bezpečí přenášených dat. Hlášení vašeho prohlížeče se mohla zobrazit z více důvodů. S největší pravděpodobností máte nastavenu vysokou úroveň zabezpečení. Tu můžete ponížit na „výchozí úroveň“ nebo „povolit bezpečnostní výjimku“, poté již vše poběží, jak má. Každý z prohlížečů má tuto volbu nazvanou trochu jinak, ale princip je stejný. Pro konkrétní řešení kontaktujte naši podporu a připojte informaci, v jakém prohlížeči se vám hlášení zobrazuje.

WattsEnglish ONLINE - Angličtina pro děti

Ve videoukázce se říká, že první dva dny si můžeme kurz vyzkoušet zdarma, ale není tam odkaz kde.

Dvoudenní minikurz WattsEnglish ONLINE si můžete vyzkoušet na našich webových stránkách přímo v e-shopu zde.

Když kurz koupím, je na mně, kdy ho mohu s dcerou sledovat? Je tam jen uvedeno, že vychází 3x týdně.

Kurz budete mít k dispozici celý. Je rozdělený na dny, kdy jeden den odpovídá jedné kapitole. V rámci jednoho dne můžete projít libovolný počet kapitol (dní), ale z metodického hlediska doporučujeme jednu kapitolu denně. Jedná se pouze o rozdělení obsahu, nemusíte se tedy obávat, že by vám výuka utekla. V kurzu se můžete k výuce vracet či si naplánovat výuku dle svého tempa. V kurzu můžete listovat jako v knížce.

Mohu si každý díl pustit vícekrát? Je uvedeno, že je přístupný po dobu jednoho roku.

Ano, k probraným kapitolám se můžete libovolně vracet. Přístup do kurzu je dle podmínek na rok, ale pokud byste nestihli vše projít, stačí nám napsat e-mail s žádostí o prodloužení licence a my vám bez váhání přístup do kurzu zdarma prodloužíme. Jde nám o to, aby se děti anglicky opravdu naučily.

Když využiji speciální nabídku a koupím ho teď, začne se rovnou doba užívání odečítat, nebo až když se poprvé přihlásím? A když nějaký díl minu (budou prázdniny), mohu se k němu kdykoli vrátit?

Termín se počítá od nákupu. Nemusíte se však obávat, v případě potřeby kurz opakovaně zdarma prodloužíme. K jakékoli části výuky se můžete vrátit, ba dokonce to doporučujeme. Děti milují opakování a rády se dívají na to, co už viděly, tak proč toho nevyužít právě v rámci výukového procesu.

Když si nebudu vědět s něčím rady, na koho se můžu obrátit?

Neváhejte a napište nám na podporu studentů, která je k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:00 hodin. Využít můžete živého lektora na chatu (služba Lektor po ruce), e-mail info@onlinejazyky.cz nebo naši zákaznickou linku 734 577 566. Rádi vám poradíme a pomůžeme.

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies, nezbytných pro dobré fungování webu.
highslide